14 Σεπτεμβρίου, 2012

Πρέπει να το διαβάσεις-Αληθινή Ιστορία



Φίλε/Φίλη,
διαβάζεις αυτό το κείμενο γιατί έχουμε κάτι κοινό μεταξύ μας: Μοιραζόμαστε τον ίδιο χώρο για να παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας. Κάποιος από εμάς, στις 11/09/2012 μεταξύ 10:00 και 18:00, απέδειξε πως είναι ο τελευταίος κρίκος της τροφικής και πνευματικής αλυσίδας,καταστρέφοντας κατά την απουσία μου τα δυο μπροστινά μου λάστιχα και τις δυο πόρτες του αυτοκινήτου μου με μαχαίρι. Προς τούτο θα αναφέρομαι σ'αυτόν ως Ω, το τελευταίο γράμμα της αλφαβήτου. Μπορεί να είσαι εσύ που το διαβάζεις, συνάδελφός σου ή γείτονάς του.
Επιχειρώντας να τον εντοπίσω, θα αποτολμήσω να εκτιμήσω το προφίλ αυτού του υπανθρώπου. Ίσως βοηθήσει κι εσένα να τον ταυτοποιήσεις. Είναι λογικά άνδρας, 30 έως 50 ετών, πιθανότατα με εμφανή σημάδια τριχόπτωσης, που εξηγεί την χαμηλή αυτοπεποίθησήτου. Εικάζω πως αποτελεί καρπό πρωτικού βιασμού ναρκομανούς πόρνης από τον νταβατζή αδερφό της, και μεγάλωσε σε περιβάλλον βίας και κακοποίησης. Μόνο ένα μικρονοϊκό τέρας θα κράταγε μαχαίρι και θα το χρησιμοποιούσε σε αντικείμενα που δεν αναγνωρίζει ως τροφή. Η ζωή του είναι κατά πάσα πιθανότητα πνιγμένη στην αποτυχία και τη μετριότητα, πράγμα που εξηγεί τα βίαια συμπλέγματά του. Περνιέται για μάγκας, και μάλλον θα'χει διηγηθεί την “ηρωική” ιστορία του σε κάποιους από εσάς, αλλά αν ήταν μάγκας, μαζί με τη ζημιά των 600 ευρώ που μου άφησε, θα άφηνε και μια φωτογραφία με τους ατροφικούς όρχεις και το τηλέφωνό του. Παρόλα αυτά, όλα δείχνουν ότι είναι ένα διαταραγμένο και θρασύδειλο ανδρείκελοΈχει πολλά πρόσωπα η ανδρεία, αλλά σίγουρα όχι το δικό του.
Δεν περιμένω να εμφανιστεί και να μου πληρώσει τη ζημιά. Δεν έχει (ηθικό) ανάστημα να το κάνει. Το πιο πιθανό είναι ότι ο επόμενος μισθός μου θα διατεθεί για αποκατάσταση των ζημιών. Θα μου πεις: “Και τί με νοιάζει εμένα;” Η απάντηση είναι απλή: Αυτό το απαίδευτο θρασίμι μπορεί αύριο να βγάλει το θυμό του για τη μίζερη ζωή του χρησιμοποιώντας το μαχαίρι του είτε στο αυτοκίνητό σου είτε σε εσένα τον ίδιο. Πρόκειται για αντικοινωνική συμπεριφορά ενός περιθωριακού στοιχείου, και η ανοχή μας σε αυτές τις συμπεριφορές εξυψώνει το περιθώριο και υποβαθμίζει την ποιότητά μας ως κοινωνία.
Τι μπορείς να κάνεις εσύ για να βοηθήσεις εμένα και να μειώσεις την πιθανότητα να ξαναβγάλει το κτήνος που κρύβει μέσα του εναντίον σου;
• Αν γνωρίζεις ποιος είναι, στείλε μου ένα email στην διεύθυνση που δημιούργησα ειδικά για την περίσταση ToKseroToPoustraki@hotmail.comΔεν είναι φάρσα. Θα απαντήσω σε όλα τα mail σε αυτή τη διεύθυνση.
• Αν φοβάσαι να μου αποκαλύψεις ποιος είναι αλλά τον γνωρίζεις, δείξτου αυτό το χαρτί και κλείστου με νόημα το μάτι.
Σε κάθε περίπτωση, εγώ και η οικογένειά μου θα στερηθούμε οικονομικά για κάποιο διάστημα εξ' αιτίας του. Αλλά ένας παρίας θα'χει πάρει τη θέση που του αξίζει στη συνείδηση όλων μας: Θα είναι το Ω.

- Κώστας
Blog Widget by LinkWithin